Ga naar inhoud

Algemeen League Of Legends


larsie2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 954
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De nieuwe mode is er, "One for all mirror mode". Dus suggesties? Je moet sowieso een keer Nidalee proberen, eenmalig of je moet het echt leuk vinden. Lux is lategame zeer vermakelijk. We hebben ook nog een Shen game gehad die was wel skillfull en vond het wel een van de leukste. En Katarina hebben we ook nog geprobeert gaat gewoon gelijk imo. Oh en LB maar die vind ik minder omdat ik nooit LB gespeeld heb xD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ik hoop dat jullie van verhaaltjes houden want hier komt mijn afgelopen ranked game. Verhaal dat ik typte via Whatsapp naar een van mijn ranked team leden. OMFG als jij mijn laatste game zag dan zie jdat ik niet in Gold V thuis hoor holy shit, dit word een lang verhaal. Ik speelde Lucian, mijn Thresh was afk dus stond tegen een 2v1 botlane. Onze Xin Zhao was echt een toxic speler en iedereen was aan het feeden behalve ik. Onze Nidalee ging wel ok en onze Udyr was ook een toxic. Ik bleef lanen, ik kon vrij weinig want kon niet farmen, ik kon echt geen zak ik probeerde constant te defenden. Het lukte wel aardig want ben maar 1x dood gegaan in lane door een overextend fout en werd daarna gegankt. We stonden 1-17 achter in kills waarna ik de turn maakte omdat ik een tripple kill had gehaald waarvan alles een shutdown was. Daarna hebben we drake kunnen oppakken. Hieruit zijn we naar een 10-17 score gegaan (ongeveer iets meer dacht ik maar +-10) Later zijn ze gaan throwen bij Baron Nashor en hebben we dus verloren. Ik kreeg massive respect van het enemy team (4 honorable opponent) en stond net een positieve score en redelijk wat farm. Conclusie: Carry mij my Marksman <3 xD Dit is het bericht hopelijk hebben jullie je vermaakt want ik heb me vol zitten stressen tijdens die game en dus wel mensen kunnen inegeren. Zo zie je dat je dus wel beter gaat zonder die ragers want heb ze dus genegeerd. Zal kijken of ik de score straks hierop kan krijgen. Laterzz, xxMMW :D (no homo)
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik rage veel te hard op mijn main. Dus ik ga maar op mijn smurf. die is gold 4. en wat ik doe om niet te ragen nu is, ik speel alleen aatrox en fiora in alle roles, top mid jungle support en adc. Mensen zullen ragen en ik zal falen, maar ik denk dat als ik helemaal nar brons val het niet zoveel meer uitmaakt wat ik doe, dan win ik altijd. Ik heb er zin in!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn meest wel bevochte ranked game gespeeld. Ik speelde support Janna en had als ADC Vayne. We hadden geen probleem met bot tegen Leona en Ezreal. Na 20 minuten stond ons team 2 turrets voor en 23 tegen 8 kills. Onze jungler lee sin was fed alleen hij stal alle kills dus onze midlane begon te zeuren dat hij moest ganken en niet stealen toen ging lee 1 keer dood en ging hij afk met een score van 12/1. Daarna ging het hard en was het opeens weer gelijk op met onze teams en we hadden nog 1 turret over voor de nexus toen lee weer online kwam. Daarna hebben we hun baron gestolen na eerst 15 minuten kei hard verdedigen! 3 teamfights later scoorde ik de ace waarna we na 45 minuten en 1 turrets en inhiitor konden pakken! Daarna verloren we een teamfight en we dachten dat het over was maar ze waren te traag met pushen doordat xin en Ezreal dood waren waarna we ze konden killen en toen Ezreal en Garen respawnde was het GG! Eindscore: 7/3/35
Link naar reactie
Delen op andere sites

Riot ES heeft een livestream gehad waarin ze de nieuwe Summoners Rift laten zien. Hier is een VOD: https://www.youtube.com/watch?v=7cSwUW0PR-A&t=13m0s Verder hebben ze wat vragen beantwoord: -Will there be any type of spawn restriction? +Yes, players will be able to exit the fountain only at 0:15, to be sure everyone is connected. -Will we be able to play the old SR? +They said yes first, but later they said they were wrong. The old map is gone. -Did the bushes change? +Yes, but its movement engine is the same. -Once finished the stream, will it be uploaded to Youtube? +Right! (Probably spanish youtube channel) -Is the distance between Nashor and Blue Buff shorter? +No, distances are exactly the same. You will be able to flash across the same walls. -Will there be any interaction with rain? +Just a visual change, but it may be implemented in the future. -Will buff spawn times change? +No, the monsters will show the spawn animation before its actual spawn. -Has Baron changed? +Yes, it will have an attack to avoid champion attacks from its back. It will be a knockup attack. It will also have another new attack: large lines of venom, something like Kog'Maw's Q. -Will it be harder to play on potato computers? +Nope. -Does the SR have new easter eggs? +Yes, lots of them, and they haven't seen them all. -Will the buffs around the champion change? +Not at the moment. -Will the jungle monsters look at you when you're in a bush? +Nope, only your teammates will see them staring at you. -Is there a chance if this SR VU being live for the World Championship? +No, we don't want team's performances to be affected by the VU.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Godverdomme. die tyfus servers van EUW werken ook nooit -_- hij ligt er nu al een dag uit! ik kan nu wel inloggen (eindelijk) maar al mijn match history is weg van de laatste week. mijn ranked stats kloppen he-le-maal niet meer! en de ranked queues liggen er ook nog steeds uit. http://whofedthischamp.com/wp-content/uploads/2014/02/meanwhile-at-euw-servers.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...