Ga naar inhoud

Battlefield VS Call Of Duty


MrFresh

Aanbevolen berichten

Ook bij mij Mass Effect 2 in het lijstje. Het eerste deel vond ik onwijs gaaf, en ik vond het ook jammer dat het deel 2 minder RPG was dan zijn voorganger. Maar buiten dat was ME 2 echt een geweldige game die qua presentatie van verhaal en personages zijn voorganger dik overtrof. Helaas in deeltje drie te ver doorgeschoten in de actie-gameplay. Dus vandaar nummertje twee in mijn lijst XD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 240
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>maar je zou toch een top maken met alle games die genoemd zijn. Niet alleen een top 10 Ja, maar zoals je ziet wordt er nog gestemd, dus zal ik dat later doen. Als ik er nu meer in zou zetten, zou bijna alles gelijk spel zijn, en waren er op de meeste maar 1 keer gestemd, dus dat zou een beetje onzinnig worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Ray, nee. Pewdiepie speelt die game echt als een mongool, in zijn playtrough zijn er zoveel nuances die hij mist omdat hij deze game als een CoD speler speelt. En hij lult ook veel te veel zodat je je er niet in kan verdiepen. Zoek een andere playtrough zonder commentaar, en waar de speler de tijd neemt (14-18 uur) om te spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...