Daenerion Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 CTRL + f5 Maar op de ipad blijft die bij mij soms inderdaad heel lang hangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 En is dat anders dan gewoon de vernieuwen knop aandrukken? Soms werkt me computer opstarten of op een andere internetconnectie gaan niet eens, dus ik denk niet dat het aan bepaalde computers ligt. Een maand geleden was hij echt vastgelopen voor een paar dagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 Ja, anders dan gewoon f5 of de vernieuwknop indrukken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 Kun je uitleggen wat het verschil is, gewoon uit nieuwsgierigheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik heb soms ook dat die een hele dag hetzelfde blijft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 ook CTRL + 5 dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 Als je vraag is beantwoord dit aub even aangeven :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 Boterhamworst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 Zoals men hieronder al zegt: ctrl + F5. Weet iemand ook hoe ik m op Android goed kan refreshen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 @OMGWTBBQ Als ik probeer aan te geven dat jouw antwoord het juiste antwoord is geeft hij een foutmelding, maar jouw antwoord is het juiste antwoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 En nu geeft hij de verkeerde aan als juiste antwoord, maar ja wat maakt het uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Voor alle liefhebbers van lekkere mannenlichamen, want er is niks beters dan homoseksueel zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niks1991911 Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 hmm, raar ik zie een vrouwenlichaam maar ik weet zeker weten dat je een man bent. wat moet ik nu weer over jou denken en waarom doe je roze makup op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 9, strak lichaam maar iets te geschoren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Kijkt heel serieus en heeft weinig haar. Een 6.8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Lekkere aap hoor, en wat houdt ie die banaan goed vast. een 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Strak kapsel en zie ik daar een neplul?! 8.2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Wat een geil gezicht, lijkt of hij zin in zaad heeft<3 8.3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Theitanic Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Lekker kopie een 7,7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gilan11 Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Lekkere mooiboy, een 8,4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Het is hier geen beoordeel de ava onder je topic dus GTFO. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.