Ga naar inhoud

Uncharted 4


Qgem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb hem inmiddels uitgespeeld trouwens. Wat een prachtgame, ze hebben de funderingen van de eerste paar delen gepakt en deze op bijna alle fronten zo ontzettend veel beter gemaakt. De potentie die de eerdere games hadden maar nooit echt waarmaakten, is hier helemaal benut. Het verhaal en met name de character building zijn sterk, de pacing (weinig shootouts, veel rustige momenten) laten het veel meer voelen alsof jij echt op dit avontuur bent in plaats van alsof je een videospelletje aan het spelen bent. Waar de eerdere delen altijd aanvoelden alsof ze haast hadden om je bij de eindstreep te krijgen, neemt Uncharted 4 echt zijn tijd om de personages en locaties goed uit te werken. Alle omgevingen zijn sowieso vele malen groter en complexer dan in de vorige games, en alles voelt hierdoor stukken minder lineair. Het laatste deel op het eiland is misschien wat aan de lange kant en de game verliest hier zeker wat momentum, maar aan de andere kant ging het hierdoor bijna als een echt bestaande plaats voelen. Geïntrigeerd ben ik na het uitspelen dan ook gelijk gaan lezen over Henry Every en de mythe van Libertalia. Ook het einde en de epiloog getuigen van wat ik al eerder zei, deze game neemt zijn tijd, tijd om de personages een passend afscheid te geven. Wat een wereld van verschil met het haastige knip-en-plakwerk van Uncharted 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...