Ga naar inhoud

Uncharted 4


Qgem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb juist liever het eerste plot wat je beschreef. Nathan Drake is heel tof natuurlijk, maar na 3 delen gaat 't toch een beetje inkakken denk ik. Een nieuw hoofdpersonage en nieuwe setting kan 't lekker fris houden. Had stiekem liever een nieuwe IP gezien (of TLoU sequel), maar ik zeg hier geen nee tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

enige waar ik bang voor ben met het scenario dat je geen Drake speelt. is dat het teveel ala AC4 gaat worden, zoals het nu lijkt heb je ook al veel gelijkenissen namelijk.. maar als je ook werkelijk in 17e-18e eeuw gaat spelen, krijg je kans op een heel andere soort spel. ik hoop dus persoonlijk dat je in ieder geval speelt in het heden, anders mis je voor mijn gevoel toch ook beetje het schatten jagen gevoel, de mysterie van de oudheid e.d. Misschien met een paar missies waar je terug in de tijd gaat , nadat je iets hebt ontrafeld ofzo, dan heb je ook wat nieuwe elementen erin. en aangezien het lijkt dat Robert Drury de kerel is die je hoort spreken, lijkt het me dat het een stem is die je hoort zodra je zijn boek leest. Drury heeft namelijk een boek geschreven van zijn verblijf op madagascar. net als in films en series, hoor je altijd als iemand een brief ofzo aan het lezen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Ik denk zelf ook meer dat de subtitel meer verwijst naar de locatie van de game. Je zag allemaal kooien met skeletten, dus zal dat eiland wel bekend staan als een plek waar mensen/piraten/dieven altijd om het leven komen als ze daar stranden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe zit er niet echt een verhaallijn in die over meerdere delen loopt. Elke game heeft z'n eigen einde. Het is wel zo dat de characters bepaalde gebeurtenissen zullen noemen uit eerdere delen. Maar toch moet je jezelf verplichten om die shit te spelen, alle 3 de delen behoorde toch wel tot de top van de vorige generatie. Waarbij deel 3 gewoon als next-gen titel gezien zou kunnen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Ik begon bij 2, vond de monsters een beetje mal, en was ietwat teleurgesteld toen ik erachter kwam dat ze het al eens eerder hadden gedaan, en met 3 vrolijk nog eens deden. >je een paar keer moet rennen en je dat dan ziet in een perspectief van voren Hoort bij het genre.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie vinden zeker ook dat het einde van Indiana Jones 1 geen geesten moest laten zien. Of dat er in deel 2 simpelweg een hard gerukt werd. Of dat in deel 3 een beetje water een oude man weer kan laten genezen. Of dat er in 4 aliens bestaat. Had zelf geen enkel probleem met de , hoe noem je zoiets, supernatural elementen in Uncharted. Hoort er bij, toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...