Ga naar inhoud

Games top 10 2013


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er waren ook niet zo veel games die mij aanspraken eerlijk gezegd, Watch Dogs was uitgesteld bv en qua RPG's was het aanbod erg teleurstellend, en dan heb je nog Beyond two Souls die gecencureerd werd waardoor die voor mij de volle mep niet meer waard is en ik hem pas koop als hij in de uitverkoop is, en dan zijn er nog de toppers die opzichzelf wel toppers zijn maar die mij niet aanspreken zoals GTA V...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja ik heb besloten om mijn lijstje wat aan te passen: 1. The Last of Us 2. Tombraider Killzone Shadow Fall heb ik eruit gehaald des te meer ik de mp speel des te minder leuk ik hem vind, kan misschien wat te maken hebben met het feit dat ik zooo slecht ben dat het niet leuk meer is (k/d ratio onder de 0,5)
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 The Last of Us 2 Gta V 3 Bioshock Infinite 4 Tomb Raider 5 God of War Ascension 6 Ni No Kuni Wrath of The White Witch Niet heel veel gespeeld dit jaar, Battlefield 4 en Assassins Creed 4 ga ik voor de PS4 kopen, Metal Gear Rising zou ik nog graag willen spelen en Pokémon Y en A Link between worlds. Maarja ik heb geen 3DS...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...