Ga naar inhoud

Games top 10 2013


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind het parry systeem juist vet! En ja, Monsoon is een bitch maar voor hem heb je juist een beetje parry skills nodig. Dit is sowieso mijn persoonlijke GotY. De gameplay is geweldig, ze hebben Raiden flink gepimped waardoor hij nu nog een nog grotere badass is dan dat ie al was in MGS4 en de boss battles.. oh man.. puur episch vermaak! ^-^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal. Parry an sich is ook niet fout. Alleen soms als het chaotisch is, dan flipt t een beetje. Mja foutloos kan ook niet haha. Waar ik me alleen mateloos aan ergerde bij monsoon was dat je 80% van de battle hem niet kon aanvallen en idd alleen met parry schade kon doen.. mja dan leer je t wel goed idd :p En boss battles idd lekker zeker met die muziek en rete vette gameplay en QTE's ik schreeuw nog steeds bij elke Zandatsu " yee baby ZAAAANDATSSUUUU!" haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
1. The Last of Us 2. Tombraider 3. Killzone shadowfall En voor de rest verdient geen game dit jaar het om in dit lijstje te staan of heb ik hem niet gespeeld. Ik hoop dat volgend jaar beter wordt als het op games aankomt want dit jaar waren er voor mij bijzonder weinig toppers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Assassin's Creed IV: Black Flag 2. Bioshock Infinite 3. Zelda: A Link Between Worlds 4. Fire Emblem Awakening 5. Pikmin 3 6. Bravely Default 7. Super Mario 3D World 8. Rayman Legends 9. Pokemon X / Y 10. Tomb Raider 11. Mario & Luigi Dream Team 12. Phoenix Wright Dual Destinies 13. The Last of Us 14. Animal Crossing New Leaf 15. Monster Hunter 3 Ultimate
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dit dus echt niet in volgorde, dus hier in willekeurige volgorde, van wat ik gespeeld heb: Battlefield 4, Bioshock Infinite, Assassin's Creed 4, GTA V, GRID 2, Splinter Cell Blacklist (ben geen enorme stealth fan, maar vind hem erg goed). Overigens ben ik nog bezig met Metro Last Light, en sta ik op het punt om aan Tomb Raider te beginnen. Verder denk ik dat ik The Last of Us, Forza 5 en Killzone Shadowfall ook aan dit lijstje zou kunnen toevoegen als ik ze gespeeld had,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...