Ga naar inhoud

Playstationclan.be zoekt casual en hardcore gamers


xinix-2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Hallo Wij zijn een beginnende clan op zoek naar nieuwe leden. Onze clan richt zich op elk type meerderjarige gamer: casual en competitief. Ben je bijvoorbeeld een vijftiger en zet je slechts sporadisch je playstation aan, of ben je een dertiger die wat meer speelt, maar alles nog vrij luchtig wil houden, of ben je een jonge twintiger die alles toch wat meer competitief wil? Ben je het beu om enkel de singleplayer van je games te spelen? Of wil je online eens niet geconfronteerd worden met een hele waslijst aan vreemde talen? Dan bieden wij op www.playstationclan.be je de oplossing aan. De enige voorwaarde is dat je in het bezit bent van één van de recentste playstationconsoles (PS3, PS4, PSVita), dat je deze natuurlijk soms eens opzet en dat je meerderjarig bent. Aarzel niet en neem gerust een kijkje! playstationclan.be **Welke games spelen wij?** Als casual gamer kan je vrijblijvend events aanmaken voor zowat alle online games. Wie meer in clan verband trainingen en wedstrijden wil spelen kan zich aansluiten bij een team of kan zelf een competitief team oprichten. Aangezien we net opgestart zijn, zijn er nog geen teams actief, maar er is er al eentje in de maak... Momenteel zijn er redelijk wat events voor GTA5, Ghosts, Borderlands 2, Killzone Mercenary, ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een leuk initiatief en na even snel rondkijken moet ik zeggen dat de site er ook goed uit ziet! Helaas game ik momenteel meer op de pc en niet zoveel meer op de PS3, misschien dat ik nog eens een kijkje neem als ik de PS4 onder mijn tv heb staan. Ook nog nieuws en een forum op de site, ik wordt hier toch wel blij van.. alleen nog niet erg drukbezocht, maar het begin is er!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...