Ga naar inhoud

WoW PU Guild


Maikush

Aanbevolen berichten

Horde > Alliance ;) Veel van de oude Alliance character models waren gewoon te saai. Ik bedoel, de facial expression van humans... Dit verandert natuurlijk met de komst van de nieuwe character models. Dus wie weet dat ik ooit een Alliance character erbij ga maken. Maar we houden de Guild nu wel waar hij is, anders moeten mensen nogmaals switchen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aangezien veel mensen mee wilde doen met de Guild, maar geen zin hadden om heel de weg naar 90 te levelen, is dit een ideale optie. Je kan gewoon een nieuwe character op onze realm Stormscale (Horde) aanmaken, en gelijk naar 90 boosten. Kan je gelijk mee doen met de leuke content! Het enige 'nadeel' is dat je nu WoD moet pre-orderen om deze bonus te ontvangen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep! Redelijk actief. Bij WoD zijn heel veel mensen van plan om weer opnieuw te beginnen, dus dan gaat het waarschijnlijk druk worden. Ik kan ook trouwens samen spelen met een paar Alliance Characters, heb namelijk een 90 Dwarf Shaman en 87 Nelf Druid op Ravencrest.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spelers die zich eerst opgaven waren merendeels Horde, vandaar dat de PU Guild bij de Horde werd opgericht. Je kunt ook je mains op de Alliance houden en een character maken voor de Horde guild. Ik heb zelf ook paar Alliance characters, dus kan ik ook met jullie Alliance characters meedoen. Maar de guild is dus gewoon Horde. M'n Battletag is: Enzevil#2178

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...