Ga naar inhoud

WoW PU Guild


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We hebben al wat nummers voor de Whatsapp Groep, deze wordt binnenkort aangemaakt. Ook gaan we gezellig guild event creëren. We zijn druk bezig met ideeën. Ook hebben we de rankings in de guild besproken en worden binnenkort toegepast. Voor overige vragen mag je altijd een PM of in game berichtje sturen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben nu echt al een dikke guild community opgebouwd! We levelen de guild ook echt rete snel, nu al leven 3 met 50% guild exp! Ook is er nu een guild bank geopend! Waar mensen bijvoorbeeld rare gear in kunnen gooien, en iemand anders mag hebben op aanvraag! Hopelijk komt de rest van jullie snel, het is echt heel gezellig nu!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joinen op elk level kan, questen is prima en op max level doen we HC's, Arena en fun raids (Van TBC bijv). Met nog iets meer members kunnen we zelfs beginnen aan (Rated) Battle Grounds. Verder kun je natuurlijk altijd hulp vragen over classes of als je moeite hebt voor een quest. Voor elk level zijn we van plan fun guild Events te organiseren. Als je nog overige vragen hebt en Enzevil (De Guildmaster) niet online is, kun je bij mij terecht. Want ik ben de officer van de guild! :) Ook ben ik berijd je te boosten als je privé tank, maar ik ben natuurlijk geen slaaf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...