Ga naar inhoud

Het Fallout 4/TheSurvivor2299 Discussie en speculaas topic.


Sierrazulu

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Ja die typo in de titel was express. Anyway, Ik postte in het CdAB al deze link http://thesurvivor2299.com/ Waarover al eerder al over gespeculeerd werd totdat het vaultec logo op de pagina kwam. Toen was er geen twijfel meer mogelijk. Er waren al eerder rumoren over Fallout 4 waarover al een topic is gemaakt maar dat ging alleen om het kleine nieuwtje dat het in boston zou afspelen. In dit topic kun je discussieren over wat je denkt dat er in de nieuwe Fallout komt en teveneens welke je beter vind, Fallout 3 of New vegas. En wat je uit deze 2 games terug zou willen zien in de nieuwe Fallout. Happy guessing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd, vond 3 en NV prima te spelen. Niet een van mijn all-time favo's, maar goed mee vermaakt. Ik ben denk ik een van de weinigen die New Vegas beter vond, vooral door de ietwat levendigere sfeer. En aangezien dit deel zich (blijkbaar) in 2299 afspeelt, moet 't wel goed komen met de levendigheid. En qua gameplay gewoon vanuit New Vegas weer wat uitbreiden, alleen hoop ik wel dat er meer stealth mogelijkheden komen. Sneak en lockpicking zitten er wel in, maar ik bedoel dat je echt ongezien een mes in iemands nek kunt planten of zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...