Ga naar inhoud

Wat vond PU van Eufloria?


Vira-cocha

Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...
  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Ik heb de trailers een beetje vermeden, omdat ik nog bezig ben met de trilogie (nu deeltje 3), maar ik voorspel dat je veel moet klimmen, aan het eind van het spel vage monsters die niet in de game passen moet afknallen, je een paar keer moet rennen en je dat dan ziet in een perspectief van voren, je een keer verraden wordt en misschien ook nog wel wat flinke sprongen in de tijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie vinden zeker ook dat het einde van Indiana Jones 1 geen geesten moest laten zien. Of dat er in deel 2 simpelweg een hard gerukt werd. Of dat in deel 3 een beetje water een oude man weer kan laten genezen. Of dat er in 4 aliens bestaat. Had zelf geen enkel probleem met de , hoe noem je zoiets, supernatural elementen in Uncharted. Hoort er bij, toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 4 weken later...
**Spoilers Uncharted 3:** Ik vond juist de boss battle een stuk leuker dan de boss battle van 2, doe mij maar lekker cinematic in plaats van geforceerde tactics. Dat de *vage monsters* dit keer een hallucinatie waren vond ik ook beter.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...