Ga naar inhoud

CDAB 29 [XXIX] Als je een ontbijt op bed wil, slaap dan in de keuken.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben het daar absoluut niet mee eens. Ten eerste kan de helft van het publiek niet eens het podium zien. En ten tweede gaat een concert over het algemeen om muziek. Wanneer je muziek niet goed is omdat je teveel gekke dansjes doet, dan moet je minder dansen. Aan de andere kant, ze zingt wel slechter doordat dit als een verassing kwam. Daarnaast heeft ze ook niet haar stem kunnen opwarmen (ik heb gehoord dat zoiets kennelijk nodig is).

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>En ten tweede gaat een concert over het algemeen om muziek. Wanneer je muziek niet goed is omdat je teveel gekke dansjes doet, dan moet je minder dansen. De gemiddelde Katy Perry fan vindt de dansjes, het vuurwerk en haar bovengemiddelde tetten belangrijker dan haar zangkwaliteiten. Ze bedient simpelweg een publiek dat uitsluitend uit debielen bestaat, daar is niets mis mee wat mij betreft.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt allemaal wel. Katy Perry wordt totaal niet alleen op haar zang gewaardeerd. De fans eisen ook geen super moeilijke zangkunsten tijdens de live show. Maar wanneer er gewoon ronduit slecht wordt gezongen gaan de fans, hoe dom ze soms ook zijn, wel hun vraagtekens zetten. Mensen betalen niet zulke dure kaartjes wanneer de zang tijdens een show ronduit onaangenaam is.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...