Ga naar inhoud

The witcher 3


Theitanic

Aanbevolen berichten

Altijd een decoy achter de hand houden om een 'spy' van je tegenstander in te pikken.. Of om bijv. een medic van jezelf te kunnen hergebruiken. Kaarten die het weer beïnvloeden zitten wel in mijn dek maar gebruik ik haast nooit, wissel ik altijd in voor andere kaarten om mee van start te gaan. Niet te snel kaarten met elkaar combineren om 'snel' punten te scoren, of je moet al echt een 'aanval' willen forceren. Kies een 'leadercard' voor je deck die aansluit bij jou speelstijl, en vergeet deze dan niet in te zetten. Vier spies in een deck moet meer dan voldoende zijn, zeker als je ook decoys hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 978
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die +1 kaarten gebruik ik niet meer bij mijn Northern Realms deck. Te weinig rendement en hebben geen nut als je redelijk wat hero's gebruikt. Ik wacht altijd zo lang mogelijk met combineren, of als ik toch zat punten kan scoren maak ik wel eens snel een combo zodat de CPU de 'Scorch' kaart gebruikt indien hij die heeft. (vaak wel een linke kaart als er eenmaal combo's op tafel liggen vind ik) Als je daarna een medic/decoy combo kunt doen krijg je toch je units weer terug. Een "Commander Horn" kan het vervolgens helemaal afmaken. ^^ (daarom ook genoeg normale units in je deck opnemen en niet alleen maar van hero's uitgaan)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je nu bedoelt welke 'Leader' kaart ik gebruik voor mijn deck. Als ik met "Northern Realms" speel gebruik ik ook altijd die 'goed weer' kaart, rest vind ik ook niet bepaald bruikbaar. De andere decks hebben wel interessantere leaders waarmee je bijvoorbeeld in de kaarten van je tegenstander kunt kijken of een kaart bij hem kunt terugpakken. (hiermee heb je dan de mogelijk om nogmaals je spy in te zetten) Hero's zijn de speelkaarten met een gouden randje. Kaarten die niet beïnvloedbaar zijn... Veilige manier om punten te pakken, maar topscores behaal je er niet echt mee helaas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn, ik zit nog steeds in mijn 1e (en enige) playthrough.... Ik ga er de tijd niet voor hebben om het nog eens door te spelen, maar meestal als ik een hoofdverhaal een keer helemaal gespeeld heb dan heb ik ook weinig interesse om het nogmaals helemaal te spelen, games zoals Mass Effect en mogelijk DAI (maar die kost ook al zoveel tijd...) daargelaten aangezien je dan echt een compleet andere class kan spelen etc. Heb je in je playthroughs echt compleet andere ervaringen gehad of viel dat wel mee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn vooral de kleine details die opvallen zoals: (obvious spoilers) -als je in de inn lastig gevallen word door de soldaten van crows perch en je houd ze te vriend dan laten ze je gewoon met the bloody baron praten, anders raakt iedereen in paniek en moet vallen de soldaten je aan zodat je crows perch in moet sneaken. -Hoe the bloody baron/crones quest af loopt -Hoe eindigt de game. (Pro tip: alle keuzes hiervoor worden gemaakt na dat je naar de Isle of mist gaat. Dus bewaar die save game als je de andere einden wil zien zonder helemaal overnieuw te beginnen) -bergen met contracts en sidequests die ik gemist heb -Hoe loopt het af met keira metz. Maar ik moet zeggen dat ik gerust dezelfde keuzes kan maken en het verhaal vrij identiek kan laten verlopen aan mijn vorige playthrough zonder mij te vervelen haha, meestal vind ik toch wel dingen die ik gemist had:) Alleen spellen die ik ECHT goed vind speel ik meerdere keren door zoals Baldurs gate2, mass effect, dark souls enz..
Link naar reactie
Delen op andere sites

1e playthrough ben ik vooral door het verhaal heen gespeeld om vervolgens tot het deprimerentste einde ooit te komen:) 2e playthrough had ik mij verdiept in Gwent en crafted van gearsets en een beter einde halen:) + speelde ik op deathmarch en was HoS gereleased 3e playthrough vergaap ik mij vooral aan pc graphics en heb ik een paar handige mods om het leven makkelijker te maken. Weer op deathmarch en hopelijk HoS en BaW straks:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Baldur's Gate 2 <3 Ik heb nu alle gear behalve een deel van Cat aangezien ik die toch niet ga gebruiken. Moeilijkheid laatst naar DS opgeschroefd omdat ik voor veel quests toch al te hoog level was. Wel even schrikken als je dan een groepje level 34 drowners tegen komt die je denk even makkelijk af te maken met je nieuwe mastercrafted zwaard..... Ik ben iemand die vaak in de 1e game al kijkt wat er anders gaat door even een save te loaden :P Dus een aantal van die zaken die je noemt weet ik idd al, maar ik snap je punt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok, ik sta net op het punt om aan de (voor?)laatste main quest te gaan beginnen en daarna wilde ik HoS gaan checken... Ben nu al level 35,5 dus als ik HOS eerst ga doen ben ik helemaal veel te hoog :P Dat is vaak het enige nadeel aan dit soort spellen (voor mij dan toch): zodra je het uitgespeeld hebt verliest de wereld vaak wat van dat gevoel een levende wereld te zijn, zeker als characters gewoon nog dezelfde dingen blijven zeggen / het gevoel van gevaar/nood is weg gevallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, jammer is ook dat als je kiest om Door te spelen na het einde, je in kaer morhan geplaatst word en de rest van cast spoorloos verdwenen is.. had graag nog even gepraat met alle anderen over hun bevindingen van het epische einde haha. Maar het maakt niet heel veel uit als je nou of op dat punt aan HoS begint, het verhaal staat vrij los van alles wat in de main campaign afspeelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is jammer inderdaad en ook onderdeel van wat ik bedoel met dat de wereld dan vaak een stuk leger aanvoelt helaas. Kaer Morhen zelf was overigens al eerder leeg na een bepaalde gebeurtenis. Net On Thin Ice gedaan en nu echt bij de allerlaatste main quest. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kotter: HoS vereist al een 32+ level dus ik denk dat Blood and Wine mogelijk een nog hoger level gaat vereisen en die gaat zich sowieso in een compleet apart land / gebied afspelen dus persoonlijk zou ik in ieder geval die 2e DLC niet eerst gaan spelen voor het einde ook omdat ik denk dat het er compleet los van staat en je dan opeens weer terug "moet" naar de main quest van de originele game in een ander gebied.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noatak: Zeker nog even doorspelen :D Dit is overigens 1 van de weinige games waarbij ik het zelfs niet zat raakte om nog de laatste sidequests en met name de laatste onontdekte ? te onderzoeken. In Skellige heb ik de ? in het water zelf wel geskipped, daar had ik echt geen zin meer in na smuggler's cahce nummer 135.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...