Ga naar inhoud

The witcher 3


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 978
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Ben er momenteel ook mee bezig. Fantastische main quest zeg! Richting het einde van het hoofdverhaal moet je kiezen tussen twee 'oplossingen' voor een groot probleem. Tip zonder spoiler: kies de manier van Regis. Ik ben nu nog midden in die missie, maar lach me echt helemaal stuk. Echt fantastisch schrijfwerk!
Link naar reactie
Delen op andere sites

92 uur ingestoken, uitgespeeld, ik betwijfel of ik de uitbreidingen wil spelen. In zoveel opzichten is dit een goed spel, maar in zoveel aspecten ook weer niet uitstekend. Voelt een beetje alsof ik de derde deel van een bovengemiddelde fantasy reeks heb gelezen. Of Divinity Original Sin 2, hah! Toch voelde ik veel voor de personages: voor de laatste quest ging ik even langs Priscilla en Yoanna en die zingende troll om te kijken hoe het uiteindelijk afloopt met ze. Witcher 3 heeft goede animaties/filmpjes die de personages tot leven laten komen. Het kon mij echt schelen dat Yennefer en Geralt gelukkig samen waren. Daarentegen vond ik de cynische thematiek regelmatig overdreven en flauw. Misschien niet mijn soort spel: ik hou ervan om de wereld te verbeteren. Maar goed, een boel mensen hebben hun dorpje terug, een handvol corrupte leiders zijn neergehaald, en Ciri is nu keizerin, dus ik kan het spel uitzetten met voldoening. Oh, de combat is inderdaad afwisselend maar toch een beetje oppervlakkig. De open wereld een beetje te voorspelbaar en voor-verpakt. Beter dan Fallout 3 en Assassin's Creed. Maar ik zal eerder BotW of Horizon Zero Dawn opnieuw spelen. Grootste minpunten zijn al die bugs (zelfs in versie 1.11!) en dat je voortdurend per ongeluk doodgaat door drie meter te vallen. Zeker een Gold award, trouwens... maar geen game of the decade voor mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoops, ik heb het inderdaad over versie 1.32. Hoe dan ook, meerdere keren kon ik een quest of vijand niet afmaken en als ik online ging zag ik dat ik niet de enige was. Bij de meeste spellen verwacht ik een paar bugs, maar bij Witcher 3 had ik toch voor de zekerheid 5+ saves mocht er iets misgaan. Voor de duidelijkheid, blijft een geweldig spel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...