Ga naar inhoud

Vragen over reacties plaatsen


LinxinYe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben benieuwd, vond 3 en NV prima te spelen. Niet een van mijn all-time favo's, maar goed mee vermaakt. Ik ben denk ik een van de weinigen die New Vegas beter vond, vooral door de ietwat levendigere sfeer. En aangezien dit deel zich (blijkbaar) in 2299 afspeelt, moet 't wel goed komen met de levendigheid. En qua gameplay gewoon vanuit New Vegas weer wat uitbreiden, alleen hoop ik wel dat er meer stealth mogelijkheden komen. Sneak en lockpicking zitten er wel in, maar ik bedoel dat je echt ongezien een mes in iemands nek kunt planten of zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk speel liever Fallout New Vegas omdat ze daar meer de feel en de lore intact hebben gehouden in plaats van in Fallout 3 waaarin ze eigenlijk heel wat dingen hadden verneukt qua plot en de logica ervan. Er was totaal geen reden voor een nieuwe Enclave president, er waren maar 2 slimme Super Mutants en een daarvan was een zeldzame random event en de andere een companion. En ze hadden meer vrijheid in het verhaal moeten geven. Ik wil helemaal niet per se de Brotherhood of Steel helpen. In FNV en voorgaande delen had je veel diversere eindes en ik begrijp nog steeds niet waarom ze de Factions like/dislike you mechanic eruit hebben gehaald in F3. Oh ja, en die aliens waren zwaar verneukt. In Fallout 2 was er een bepaald verhaal over Aliens (Je ziet ze nooit echt) en dat was best wel iets mysterieus. Dit hebben ze totaal verneukt in die belachelijke F3 DLC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb echt heel veel zin in een nieuwe Fallout game! Ben alleen nog niet overtuigd door die locatie waar men het de hele tijd over heeft; Boston. Het lijkt me heel vet om eens naar een postapocalyptische versie van Harvard Law te gaan, maar voor de rest zijn er maar relatief weinig landmarks. Ben bang dat het niet dezelfde impact zal geven als het voor de 1e X betreden van de Capital Wasteland of New Vegas...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...