Ga naar inhoud

DayZ Groep gezocht


jpvdb1989

Aanbevolen berichten

Ik heb 20 uur in de game zitten.. en pas mijn eerste 'gevecht' gister gehad. Dus ik ging met mijn maat gister onze toch voortzetten naar het NW militaire grote vliegveld waar we al bijna waren. Anderhalf uurtje later na tussenstops waren we dan eindelijk aangekomen bij het randje, en we zaten in een drukke server. Vervolgens zag mijn maat iemand langs een muurtje lopen vlak voor ons en toen zag ik de 2e daarna langslopen. Uit halve paniek open ik het vuur terwijl hij al net achter een muurtje weer verdwenen was. Of ik hem heb geraakt weet ik niet maar men maat vond het geen mooie actie gezien ze nu wsl op scherp stonden. Wij dus met een grote bocht om dat muurtje heen en via bos naar de andere kant van het muurtje sneaken, en ja hoor, daar zag mijn maat weer iemand achter het muurtje zitten, wsl ons opwachtend. Mijn maat popt hem dus succesvol neer, en dan zien we de 2e erachter in paniek proberen terug te schieten maar deze schoot ik dan neer. Men maat kreeg een sniper en ik een veel betere M4A1 met allemaal scopes en shit in pristine. Kort daarna stopte we, binnenkort de rest van het vliegveld..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een grote reis gemaakt van Benzino, waar ik zat, naar het NW airfield. Het duurde een goede 45 minuten voordat ik er was. Zo nu en dan even schuilen en water bijvullen, maar ik kwam veilig aan. Na eerst een tussenstop te hebben gemaakt op de militaire basis vlak in de buurt ging ik naar de brandweerkazerne, ik zag daar op de tweede verdieping een raar geel doosje liggen en zag al snel dat het een koffertje was, ik kon er niet goed bij maar als ik tegen de stelling aan rende wel, toen ik dat voor een lange tijd deed, schoot ik door de muur heen, en was ik dood. Toen respawnde ik, en voor twee uur weer rondgelopen en spullen bij elkaar geraakt, toen ik in Elektro aankwam ging ik naar het ziekenhuis, het viel mij op dat ik voetstappen hoorde. Over de mic. zei ik dat ik niets zou doen en gewoon opzoek was naar eten etc. Eenmaal op het dak aangekomen kwam ik waarschijnlijk zijn zielige homo vriend tegen, en die schoot me neer. Tof spel maar erg vermoeiende spawn locaties af en toe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik heb DayZ maar ik sppel het bijna niet (wil ik wel) dat komt omdat alle borden Russisch zijn en je niet kan instellen dat je ze in het Engels wilt (of Nederlands maar dat komt zelden voor in een game) en ik doe het ook omdat als je dood ben dan moet je weer elkaar gaan vind terwijl er geen tpa/tp in zit en er misschien een zombie achter je zit terwijl je geen wapen hebt om hem/haar dood te maken en ik doe het ook omdat als je je benen hebt gebroken dan kan je dat niet maken of genezen dus........
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...