Ga naar inhoud

Playstation NOW in de zomer?


dlicious360PRO

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Zoiezo? Jezus, leer is spellen. Maar Klaas heeft een punt, als ze je echt het willen verbieden in Europa gaat dit niet lukken. Ik heb een Duitse Xbox One die op de Amerikaanse store en land zit, maar toch weten ze waar ik ben. Alles werkt namelijk enzo, maar als ik Xbox Music wil doen word dat geweigerd vanwege mijn regio.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roan: Ik weet goed dat het sowieso is, maar, fack die shit, gaan we op een game site bitchen over spelling? In dat geval heb ik een paar aanmerkingen op jouw comment: Het is: - Leer EENS spellen, in plaats van is. -Het is als ze je het echt willen verbieden, en niet, als ze echt je het willen verbieden. - En kan je Xbox music doen? Lijkt me raar. Dus blijf ff voortaan on-topic en hou op met je spelling gezeik aangezien jouw zins-opbouw nergens op slaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, met Xbox Music doen bedoelde ik dat je niet kan zeggen dat je Xbox Music doet, of aan het doen bent, of hebt gedaan. Xbox Music gebruik je, of open je, maar je kan het niet doen. Maar fack it, mijn punt was duidelijk ;). En om on-topic terug te komen op jouw comment (zonder dat spellingsdrama gedoe van je) Misschien werkt de Xbox one anders dan de ps4, Xbox is ZOIEZO een stuk strenger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...