Ga naar inhoud

Het bikkel topic! Revival of Sins


DarknessFood

Aanbevolen berichten

>Ga btw nooit zo'n leven hebben als jullie, want pappie is poepstinkierijk hahaaaa.

 

Ja want iedereen hier heeft exact hetzelfde leven. Het is niet alsof Avant in Engeland woont en Ramon op zolder bijvoorbeeld. Het feit dat we af en toe op deze site posten betekent niet dat wij allemaal precies hetzelfde doen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

''Godverdomme!'', schreeuwde ik terwijl ik woest mijn vuist op tafel sloeg, ''Weer vergeten in het BIKKEL-topic te posten vannacht!'' Er waren vannacht ook weer zo veel afleidingen... Dit keer heb ik mijn verzameling Pokemon-kaarten bekeken. Wat mij extra lastig gemaakt werd want er zat nog wat aangekoekt sperma van de nacht ervoor tussen de Charizard- en de Weepinbell-kaart (geil ding, kan vast lekker pijpen). Op het moment dat ik mijn collectie gereinigd had was het alweer ochtend, en ik voel mij te goed voor het ''vroege vogel''-topic.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh mijn heerlijke fans, zo mooi dat ze zich altijd zo weten te verzamelen als 1 geheel. Je hoeft maar een piep te zeggen en ze weten niet hoe snel die vingers over het toetsenbord moeten razen. 

Sorry dat ik er gisteren niet was en jullie zaten te wachten op een teken van leven van mij. Moest ff een wijf batsen, ze heet Roorndoosje of zoiets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Achariya zei:

Ahh mijn heerlijke fans, zo mooi dat ze zich altijd zo weten te verzamelen als 1 geheel. Je hoeft maar een piep te zeggen en ze weten niet hoe snel die vingers over het toetsenbord moeten razen. 

Sorry dat ik er gisteren niet was en jullie zaten te wachten op een teken van leven van mij. Moest ff een wijf batsen, ze heet Roorndoosje of zoiets.

Ah, mijn kwaadaardige tweeling gezuster

  • Haha 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...