Ga naar inhoud

Heren kleding topic


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik snap nooit zo goed waarom mensen zoveel geld willen uitgeven aan "merkkleding", je betaalt er teveel voor de kwaliteit die je krijgt. En vaak betaal je dan voor een kledingstuk waar met koeien letters op staat wat het is. V-hals is tot een bepaald niveau niet gay. Ik vind persoonlijk jongens die tanktops dragen, voornamlijk met print of kleur al meteen gay.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik snap nooit zo goed waarom mensen zoveel geld willen uitgeven aan "merkkleding", je betaalt er teveel voor de kwaliteit die je krijgt. En vaak betaal je dan voor een kledingstuk waar met koeien letters op staat wat het is. Complete onzin. Ten eerste kleding die ik heb van merken heb bezit ik al jaren, het is een tijdloos design die niet uit de mode gaat wat met de meeste zut wel gebeurt. Bijv: Jas van tommy hillfiger heeft me 300 eu gekost, ik heb hem nu al 4 jaar geen krasje of scheur aan de jas te zien. Dat is minder dan 100 eu per jaar nu en hij gaat nog jaren mee En je betaald voor kledingstuk waar het met koeienletters opstaat? Ja als je wilt showen met je merk ja, genoeg jassen met alleen een klein label op de zijkant zoals de mijne. Rond klein logo van mount baker op de rechterarm, en een piepklein tommy logo op de linker mouw onderaan. http://webstore.koopmanmode.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1009438-zwart_0.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...