berenboffer Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Hoezo Xbox aan? Heeft hij een andere design als hij uit staat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Zullen we eerst beginnen met een e achter de n te plaatsen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Aaaaaaaaaaaaaand....slotje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 haha sorry de e vergeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lorenzovbeek Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 playstation won Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Geen idee, Xbox One nog niet met eigen ogen gezien. PS4 ziet er wel mooi uit in het echie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GrandWizard Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Jup. Maar ik neem aan dat de Xbox One ook vet uitziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Ik vind de wii u het mooist er uit zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Ik vind het er slick uit zien op foto's maar kan anders zijn. Vond de PS4 eerst nogal meh op foto's maar is best nice in het echt. Alleen jammer datie zo klein is, ik ben meer van bakbeesten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ResidentPS3-2 Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 weer lekker nuttig topic zie ik alweer, maar ik zou zeggen de ps4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Je leven speelt zich niet af op deze site. Hoop ik voor je. Als je een topic ''niet nuttig'' vind, dan rot je toch gewoon op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Xbox One met de grootte van PS4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 ^ dus dat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Ze zijn beide half mat en half glans zwart. Verder heeft de Xbox one nog een losse voeding (de PS4 niet), de PS4 is een stuk kleiner en wat minder een doos. Ook kan de PS4 verticaal worden gezet wat bij de Xbox one niet mogelijk is. Het lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat de PS4 de design battle heeft gewonnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solus Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Het eerste wat ik dacht toen ik de one zag was; wat een fokking lelijk ding! En ja, hij is gewoon naar mijn mening echt te lelijk voor woorden. De ps4 is best wel ok, maar dat half mat half glossy had van mij niet gehoeven .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 2DS epic win Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 december 2013 Delen Geplaatst: 20 december 2013 Ik vraag me echt af of xbox mensen voor design echt hebben betaalt, elke cent zou namelijk te veel zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Theitanic Geplaatst: 20 december 2013 Delen Geplaatst: 20 december 2013 ps4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 20 december 2013 Delen Geplaatst: 20 december 2013 Guess what? Ze zijn allebei lelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 21 december 2013 Delen Geplaatst: 21 december 2013 Zeik mijn werk nou niet de heletijd af, doet me best veel pijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChillTick Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Waarom staat er Xbox On? Het is Xbox One! Verder vind ik de PS4 design het mooist, lekker strak gestroomlijnd, klein en en de blauwe streep maakt het helemaal af als een finish in touch. De Xbox lijkt gewoon op een doos, hier is niks mis mee het is tenminste een Xbox, en xbox betekent xdoos, dus ergens klopt het wel. Maar toch, het design wint playstation wat mij betreft deze generatie met gemak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChillTick Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Hij kan wel verticaal... Alleen gaat ie dan mogelijk kapot... Maar het kan wel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Ik blijf de PS4 een lelijk ding vinden, geef mij maar de xBox One. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeftaxbox Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Xbox Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 23 december 2013 Delen Geplaatst: 23 december 2013 Ik vind de PS4 heel erg mooi. De Xbox One ken ik alleen maar van foto's en foto's bedriegen vaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.