Ga naar inhoud

CDAB 33 [XXXIII] Werk is heilig, raak het niet aan.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Nogmaals dankjewel. Ik ben er werkelijkwaar KLAAR mee om een leugenachtig leven te leiden, om mezelf anders voor te doen dan ik daadwerkelijk ben. Ik wil iets betekenen voor ONZE maatschappij, ik wil een mooie rol spelen hierin! Vanaf vandaag zal ik mijn leven beteren, vanaf dit moment, deze seconde. Ik walg van mijn oude ik. Er is een nieuwe Arendjan gebaard, een vrolijke, sociale, lieve jongen die openstaat voor positieve verandering. Ik liet bijna een traantje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Is ook verder niet erg. Het commentaar is meer dat Ramon 20 is, geen werk heeft, en constant aanwezig is hier, alsof hij nooit achter het computertje vandaan komt. Ik zit achter een laptop Arend, deze is portable en zeer handig om mee te nemen naar school. Zodoende kan ik gemakkelijk overal op internet en opdrachten voor school uitvoeren. En ik heb het onderwerp werk al eens eerder belicht, maar ik heb vroeger een tijd fulltime bij een banketbakker en parttime voor stage bij een restaurant gewerkt. Momenteel heb ik geen baan, omdat ik druk ben met mijn studie en de vrije tijd wil besteden aan gamen, lezen, leren (autodidact), film / series kijken et cetera. voor mijn eigen plezier en om mijn kennis te verbreden. Als jij het daar niet mee eens bent, dan is dit begrijpbaar, maar het is slechts één manier van leven, net zoals jouw persoonlijke manier van leven. Er bestaat geen galactische wet waarin geschreven staat hoe een persoon zijn leven zou moeten invullen en gelukkig maar.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...