Ga naar inhoud

AC IV of KZ SF - PS4


SilverDragon2000

Aanbevolen berichten

Hey Razielll666, Om je vraag te beantwoorden: op je juiste tv/monitor ziet de next er geweldig uit! Daar over hoef jij je echt niet zorgen te maken ;) Echter nu wat vervelender: je hebt een onnodig topic gemaakt :O Je vraag had prima in een van onze vele Next gen topics (of het playstation 4/xbox one topic) gekund. Daarnaast gebruik je in de beschrijving geen interpunctie. Als jij wilt dat mensen je helpen, dan is een duidelijke beschrijving wel het minste wat je kan doen.. Ik hoop dat dit je geholpen heeft. Groeten, Orangemic

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Games ogen zeker mooier/beter, eindelijk overal HD-waardige textures aanwezig wat al een verademing opzich is.. Evenals de betere en stabielere framerate. Maar om nou na te zeggen WAUW wat een graphics, nee. Kies bij Forza 5 de verkeerde kleur wagen en je komt op momenten nog steeds lelijke 'jaggies' tegen als je pech hebt, zelfs bij een resolutie van 1080P. Tijdens het spelen valt dit echter niet snel op, maar ze zijn er helaas wel nog steeds. Een 'Anti Aliasing' patch voor de Xbox One zou er wel nog komen hoor ik van de fans, ben benieuwd... PS4 heb ik minder kartels kunnen ontdekken, maar daar heb ik dan ook weer totaal andere games op gespeeld. Of de PS4 meer, of betere Anti Aliasing heeft weet ik zo niet, leek meer of er met een soort van filter gewerkt word om de boel 'netjes gladgestreken' te laten ogen wat weer ten koste gaat van het overall detail in bijv. de textures. Bij Assissins Creed 4 zag ik soms wel lelijke randen in de verte rondom bomen, maar goed die game toont ook nog de meest vreemde pop-ups dus die mag je al helemaal niet next-gen noemen. :P Uiteindelijk is het momenteel nog te vroeg om echt een oordeel over de graphics te geven omdat er simpelweg nog geen echt next-gen waardige games op de markt zijn... Als je echt veel lelijke gekartelde randen op jou tv ziet bij games kan dit overigens ook te maken hebben met een instelling van jou scherm. Zaken als 'Edge Enhancement' (randverbetering) of 'Sharpness' (scherpte) mag je gerust op een hele lage waarde zetten (helemaal uit kan kan ook, maar adviseer ik bij scherpte om niet te doen) als je werkt met een digitale input. Verder je wat aan de instellingen, noteer dan wel eerst altijd de standaardwaardes mocht het beeld er nog slechter op worden in jou ogen. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...