Ga naar inhoud

Bontinator Twitch Stream


Misterbont

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij ben jij, Avant-La-lettre, een van de weinige die anno 2014 nog tegen Duitsers is. Daarnaast is religie ook niet helemaal niet van deze tijd als je enigzins fatsoenlijk denkvermogen bezit. Met andere woorden: dit topic is fucking ridiculous. Neemt niet weg dat ik onze enige echte Schumi in mn gedachte zal steunen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon bij de grens en die hufters verwachten dat elke ziel in Nederland ook hun taal spreekt, erg irritant, moeite nemen om Engels te spreken doen ze ook niet. Ook moeten ze hier met z'n alle de stad in bij elk weekend en vrije dag die ze krijgen (en ze krijgen er veel). Overigens wel raar omdat daar bijna alles wel goedkoper is. Hier bij de koffiewinkel staan er altijd van die kut Duitsers die met hun vage kapsels en kledij onder de 18 zijn en bij elke Nederlander om wiet staan te zeuren, die knakkers roken alles dat groen oogt dus dat is wel grappig. Dat was het wel schat.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen zomer in Duitsland geweest. Heb niets anders als respect voor Duitsers gekregen. Had vroeger ook een hekel aan ze vanwege de oorlog, maar de generatie van nu is erg vriendelijk. Over hun uiterlijk en kledij praten we maar niet over. Ik heb liever 10000000 Duitsers dan islamieten, want dat zijn mieten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...