Ga naar inhoud

Pokémon X en Y


Kim Jong Un

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Battles waren erg leuk tegen Kevin, maar ik heb maar 3 pokemon echt ge-ev trainend. Dat zijn Scizor, Blaziken en Umbreon. Die andere zijn in alle stats wat getrained. Wat raden jullie verder nog aan voor mijn team? Ik heb dus al 3 physical attackers, ik zoek nog 3 special attackers. Ik denk dat ik 1 protean Frogadier doe, nog tips voor de andere 2?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste battle van 25 minuten was echt Episch! De 2e ging wat minder goed van mijn kant, maar was ook een mooi gevecht. Wat je team betreft: Je had nu voornamelijk sweepers en Umbreon als je tank. Als ik jou was zou ik nog een supporter in je team doen, zoals ik heb met Florges. Die kan statussen verbeteren, tijdrekken en healen. Zoiets kan best handig zijn in jouw team, omdat ze veelal best wel kwetsbaar waren. Verder kun je misschien nog denken aan Stealth Rock/(Toxic) Spikes?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deed ik ook als kind. Vind het nu ik volwassen ben en alle verschillende moves ken juist leuk om te voorspellen wat de ander doet en daarop te reageren. Het spel is online dan ook veel diepgaander met al die verschillende strategieën dan het aanvankelijk lijkt. Begrijp me niet verkeerd, to each his own, maar dan wil ik toch echt graag winnen met een team waar ik hard aan gesleuteld heb om met de perfecte strategie te komen en zoals ik al eerder zei; dan win je het meestal niet met je schattige favorieten. Zoals je zelf hierboven zegt: Leuk om te zien hoe iedereen het spel op zijn eigen wijze speelt:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gdc, welke pokemon raad je dan aan (naast florges) als supporter? En wat voor een moveset? Ik doe greninja ook nog in mijn team en dan nog een tank of sweeper. Wie zou ik als mega evolutie doen? Blaziken of scizor? Dit team wil ik nu hebben: Scizor Blaziken Umbreon Greninja Support pokemon ??? Dus welke support pokemon zou ik nemen en wat moet er op die vraagtrekens :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed, ik ben alleen nog wel bezig met iv training. Ik heb wel een party van 5 met Jolteon, Absol, Chesnaught, Charizard en Gardevoir, maar die samenstelling is eerder op de E4 gefocussed. Ik heb nog geen enkele compititieve pokemon beschikbaar en de gene die ik geIV'd heb zijn nog lvl 1. Ik ben pas rond de kerstvakantie klaar met training van m'n pokes als ik geluk heb. Ik heb ook nog tentamens vanwege het einde van het semester.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere redelijke supports zijn ook Chansey, Clefabel, Wiggleytuff, Milltank (redelijk standaard). Een offensieve support kan Nidoking of Nidoqueen zijn, hun TM diversiteit gaat richting Smeargle's diversiteit. Geef die twee stealth rock of toxic spikes, geef ze wat onconventionele moves en je kan aardig wat lol hebben (uit mijn vroegere ervaring tenminste.) Als je een tegenstander hebt met een goeie fairy pokemon (hopelijk geen gardevoir of azumaril) dan is poisom een hele goede counter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...