Ga naar inhoud

Pokémon X en Y


Kim Jong Un

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Onthoud wel dat Smogon regels niet de officiele regels zijn. Het is wel eervoller om ze te volgen, maar niks is verplicht. Mega's bannen is niet nodig, want ze zijn vaak niet veel beter dan Choice specs, bijvoorbeeld. Mega Kangashkan, daarentegen, kan opflikkeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3v3 lijkt me het beste, zolang we maar niet verplicht vast zitten aan dezelfde 3 elke wedstrijd. Smogon regels vind ik bullshit, vind het raar om features te bannen die gewoon in het spe thuishoren. Mega Kangaskhan kan idd wel opdonderen (heb er gister wel 1 verslagen door mn cute charm, hihi). Max level 50? Heb nl. nog geen een van lvl 100. Misschien idd een andere avond dan vrijdag? Ik ga toevallig deze vrijdag niet pilsen, maar kan me voorstellen dat er veel gasten wel gaan. Ik doe dan liever zondagavond, dan kan iedereen meestal wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"maar de enige Ubers deze generatie zijn Mewtwo, Yveltal en Xerneas." En Blaziken. "Ook een regel: geen starters. Van elke gen. Dus geen Blastoise, Venusar, Charizard, Blaziken, of een van de andere starters die er zijn, ook niet de nieuwe starters. Gewoon, geen!" Hoezo dat? Afgezien van Blaziken zijn ze allemaal goed gebalanceerd. Het lijkt me ook leuker om Evasion buffs zoals Double Team, Minimize en Moody te bannen. Zorgt anders alleen maar voor gevechten die gewonnen worden door puur geluk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt mee, van alle beschikbare starters is eigenlijk alleen Greninja goed te gebruiken imo. Tenzij je de Mega evoluties erbij haalt, maar zelfs dan is Mega Garchomp of Mega Ttar veel beter. Ik kan je beloven dat ik iig geen starter gebruik, hoewel ik nog wel een pokemon moet EV trainen etc :c
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...