Ga naar inhoud

Pokémon X en Y


Kim Jong Un

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Speciaal voor Niks, IVs kan je zien als de aanleg van Pokémon voor bepaalde stats. Als een Pokémon bijvoorbeeld geen 31 IVs in een stat heeft (het maximale aantal), dan zal hij nooit die stat maximaliseren. IVs worden vanaf het begin bepaald, en kunnen niet veranderd worden. Je kan wel IV breeden, daarvoor zijn erg veel guides op internet te vinden. Erg handig hiervoor is de friend safari, aangezien elke pokemon die je daar vangt minstens twee IVs van 31 heeft. Ik hoop dat dit een beetje helpt :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor altijd veel blije mensen over de Togepi in mijn friend safari. Zelf heb ik er echter nog geen 1 gehad, dus zou iemand er misschien 1 voor mij kunnen vangen (liefst met Serene Grace ability)? Ik wil die uiteraard ook wel ruilen voor iets uit je eigen safari, mocht dat nodig zijn. Zou chill zijn:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is prima December, regel ik voor je. Wat is jouw naam in het spel ook alweer? Dan zal ik de volgende x om een trade vragen. Kwak: Ben niet echt van het breeden, dus dat maakt me allemaal niet zoveel uit. Natures zijn leuk meegenomen, maar maken apart van speed niet zoveel uit wat mij betreft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...