Ga naar inhoud

is de PS vita Slim het waard?


SDaantje

Aanbevolen berichten

Prachtig gesproken Alie <3 Maar eerlijk is eerlijk, mannelijke helden in games zijn ook niet zoals de gemiddelde man ;) Iets meer spier hier en daar, nooit een puistje of zoiets... Het komt bij beide geslachten voor dat er een vertekend beeld wordt geschetst... En so what eigenlijk? Als er een beetje variatie is af en toe, en mensen het gezonde verstand behouden om te weten dat de werkelijkheid anders is, dan is er niets mis met fantaseren over hoe de perfecte superheld(in) eruit moet zien toch? :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het akkoord gaan met trouwen in gemeenschap van goederen getuigd toch wel van genoeg vertrouwen? Volgens mij ligt het gebrek aan vertrouwen dan aan de andere kant. Terwijl ik zo goedaardig ben tegen alles en iedereen wat ik tegenkom. Geld maakt niet gelukkig, buuhuuhuuuu!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Katrien! <3 En true, daar heb je een punt! Maar zouden mannen dat zelf ook zo voelen? Hebben jullie wel eens het gevoel dat de heren in games onrealistisch neergezet worden? Of misschien gebeurt er wel het tegenovergestelde en voelen de gamers zich juist mannelijker als ze met een perfecte protagonist aan de slag mogen? Interessant! Maar goed, het komt inderdaad helemaal neer op het gezonde verstand en het besef dat een echt mens en de werkelijkheid toch net effe iets minder eendimensionaal zijn. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het fijn als ik me kan vereenzelvigen, maar ik vind het geslacht daarbij van secundair belang. Het maakt me niet uit of ik met een stoere vent (zoals ikzelf natuurlijk *kuch*) kan spelen, als ik me maar achter zijn motieven kan scharen, of gewoon eens de dingen wil doen die hij/zij gaat doen. Ik vind Mario bijvoorbeeld absoluut niet cool, maar ik vind het wel leuk om met hem over planeetjes te rennen in Galaxy Daarnaast kan een personage op zich ook gewoon leuk zijn om mee te spelen. Hoeveel mannen zouden willen zijn als Trevor Phillips (GTAV)? Ik denk heel weinig, maar hij is toch het populairste personage van de drie, mede doordat zijn persoonlijkheid om te lachen is, niet omdat je je kunt associëren met zijn type.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...