sven000 Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 ik heb zelf een vita en natuurlijk ga ik lbp er voor aanschaven maar zijn er hier nog meer mensen die dat gaan doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 Ja, compimenten voor de nieuwe lay-out van de site inderdaad. Dit community-board vind ik eigenlijk ook wel tegenvallen, want wat vele anderen al hebben gezegd, het offtopic/slowchat element wat vele andere forums en boards wel hebben is hier verdwenen. Ik ben geen PU-forum veteraan, maar uit ervaringen van andere forums zijn de offtopic topics een onderdeel van het creëren van een hechte community. Dus ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KakashiNL Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 Mooie woorden man en die worden zeker wel gewaardeerd.. Top ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Kijk hieronder eens... wie zijn Doc en GlitchFF WAAROM HEBBEN ZE ZO'N PU TEKEN. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 13 december 2018 Delen Geplaatst: 13 december 2018 Chapeau Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 december 2018 Delen Geplaatst: 13 december 2018 compimenten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 13 december 2018 Delen Geplaatst: 13 december 2018 In 6 jaar niks veranderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.