Ga naar inhoud

Wat is jullie grootste miskoop?


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Final Fantasy XII mag ook wel ik mijn rijtje miskopen, combat is zo kut dat voor mij dit spel onspeelbaar, dat of ik ben er gewoon heel slecht in.... Een andere miskoop is toch wel Fallout 3, eerste gedeelte in de vault was leuk, toen ik de vault uit was heb ik een beetje rondgelopen en had ik iets van, ja en wat nu? Story driven games blijken mij gewoon beter te liggen dan deze open world games waar geen duidelijk te volgen main story is...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ik hiermee vijanden ga maken, maar mijn relatief grootste miskoop is Metal Gear Solid HD. Als stealth liefhebber gek genoeg geen moment van genoten, heb echt niks van het verhaal meegekregen, dus toen maar gerusht. Schijnt zelfs voor de veteranen lastig te zijn om alles goed goed te begrijpen. Voor de rest ben ik echt een budgetjager, dus echt volle bedragen leg ik heel zelden neer. MGS HD heeft mij destijds ook 'maar' 15 gekost, toen verkocht voor +/- hetzelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@klaas Sowieso hebben RPG's tijd nodig om je al dan niet te pakken, ik vind Fallout 3 zelf ook geen meesterwerk maar 15 min is daar wel echt te weinig voor. @ OMG Ik heb juist meer van NV genoten, vond de wereld levendiger en de kleine dingetjes qua gameplay uitgebreider (gun mods, crafting, iron sight). Allebei geen toppers voor mij, maar wel prima mee vermaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens... heb hem ook rond release gehaald incl 2 maand abo.. Maar het eerstr deel (tot je je eigen lightsaber kreeg) was echt vet en ik was verslaafd.. daarna val je beetje in het diepe zonder enig idee te hebben wat je doet. Daarnaast voelt het niet alsof je met andere mensen speelt.. je doet meeste alleen en mensen lijken haast "slimme" AIs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Starwars the old republic. Begin missies waren leuk, daarna echt crack. Ook Buzz was stomme koop.. dacht das wel lachen maar viel zwaar tegen. Grootste miskoop is denk ik toch mn tablets.. heb er 2 gehad, opzich werken die dingen prima.. maar aangezien ik een Galaxy Note3 smartphone hrb, merk je dat het geen voordeel heeft om een tablet te kopen.. totaal daar toch wel zo'n 800eu mee weggegooit mja shit happens :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik heb in de jaren dat ik game nog nooit zoveel geraged (bijna tv kapot getrapt )dan 1 game die ik nu ook bestempel als mijn grootste miskoop ooit en als grote fan van de serie doet het me oprecht pijn en ik zal ook NOOIT meer een game uit de franchise kopen. Call of Duty: Ghosts, bedankt voor het verneuken van de franchise. Wat een kanker spel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...