Ga naar inhoud

Wat is jullie grootste miskoop?


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan mij niet echt heel veel miskopen herinneren. Behalve dan Skate It voor de wii. Het is echt een ongelooflijk slecht afgewerkt spel. Ik kocht het ook alleen omdat je het wii balance bord ermee kon gebruiken (het werkt overigens totaal niet). Daarnaast heb ik Modern Warfare 2 en Black Ops. Dat is één Call of Duty teveel voor mijn smaak, zeker wanneer ik voor beide 50 euro heb uitgegeven en het nu nooit meer speel =/

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment Deus Ex: Human Revolution voor de PC. Ik heb de game al op mijn PS3, via PS+, maar ik wou 'm ook op de PC vanwege de betere graphics + meer FPS. Alleen wist ik niet dat mijn PC een ATI Radeon 2400 HD heeft, een zeer oude kaart waarmee ik de game nog maar net op 480p kan spelen met de settings op low... In ieder geval neem ik volgend jaar een nieuwe PC, waar ik de game wel goed op kan spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...