Ga naar inhoud

HET NIEUWS DER WERELD


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat hier mis mee is dat de mensen die niet bij Rusland willen horen er dan aan vast zit. En russian jij bent een ziek figuur ik ben blij dat er maar een paar mensen zijn zoals jij en het is jammer dat jij niet op die bewuste dag in utøya was en ik snap nu waarom die kinderen uit huis zijn geplaatst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat alle Letlanders die ook nog eens te dik zijn in speciale inrichtingen gestopt moeten worden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

@geertwilders Mijn broertje en zusje zijn geroofd omdat thuis Russisch de voertaal was. Oh en wij hebben hoger beroepen al gewonnen die verplichten dat kinderen naar huis moeten, maar de subsidie sponzen van jeugdzorg willen maar al te graag die 80.000 euro per kind per jaar blijven vangen, dus blijven zij de kinderen gijzelen, maar daar komt een eind aan, en jullie hufters gaan allemaal massaal als belastingbetaler aan de schadeclaim meebetalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

omg lekker kortzichtig ben ik dus? ik val gelijk mensen aan ja... ik weet niet of je het normaal vind om tegen iemand te zeggen " dan flikker je gewoon op" ??? maar ik blijf vanaf nu dus wel van dit topic af als er gelijk aangevallen word... soort Koude oorlog syndroom heb je zeker?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik op dat moment ook niet, maar die 6 wouten vormden een muur, toen zij mijn broertje en zusje hadden ingelaten ( tyfus honden ) gingen zij weer weg, mijn moeder in shock achterlatend. Als je niks over een situatie weet hou dan aub je mond over dicht, ieder die recht voor mijn gezicht een grap zou durven te maken over deze situatie zou ik de tanden uit hun bek slaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...