Ga naar inhoud

CDAB 36 [XXXVI] Het is lekker weer, ga naar buiten!


Daenerion

Aanbevolen berichten

> Jullie zijn echt zielig dat jullie weer op Ramon zitten te zeiken. Laat die jongen zijn eigen leven leiden en kom niet met voorstellen hoe het ook kan want laat zien dat je een nare persoonlijkheid hebt. > Niemand flamet meer op Ramon mongool. Ga alsjeblieft weg als je niks zinnigs weet te zeggen en alleen maar kan klagen. Wie ben jij en wat heb jij met Arendjan gedaan!

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

**Ramon**: *Natuurlijk. Als men iets wilt bereiken in hun minuscule leventje wat een miezerige 80 jaar duurt, dan zal deze hiervoor moeten werken.* **Wallie**: *Zo donker en edgy denk ik er dan weer niet over.* Een stelling dat geboren is uit cynisme en nihilisme, maar het is wel de realiteit, Wallie. Een (Westers) mens leeft maar 80 jaar gemiddeld. Dit is, in vergelijking met de menselijke en universele geschiedenis, een enorm korte tijd.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik het in Jip en Janneke taal uitleggen? *De mens, zoals wij hem nu kennen, bestaat pakweg 200.000 jaar, waarvan wij de laatste 100 jaar pas echt modern zijn geworden. 80 jaar leven is niets, vergeleken met 200.000 jaar.* *Laat staan de vergelijking met het 13,2 miljard oude universum*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lul, ik snapte je al, ik ben echt niet zo 'dom' als jij denkt dat ik ben, maar je herhaalt jezelf steeds. Ik blijf het edgy vinden. Laten we ook zo even denken dan, met meerdere tijdlijnen, dimensies en zo, maakt het meer cooler. Oh ja en de kans dat wij een maar simulatieprogramma zijn, ben even de naam kwijt van die theorie. Maar kom op gast, als iedereen hetzelfde denkt als jij hadden de meeste zeg allang de moed opgegeven om iets te doen. En 90% (kan ook meer zijn, ik las een artikel ergens dus) van de wereldbevolking heeft weinig tot geen invloed op de rest van de toekomst, betekend niet dat ik mij daar constant mee bezig hou, is nogal zinloos. Daarbij, jij bent 20, je kunt nog genoeg doen. Als je in de 50 of 60 bent kun je je beter druk maken omdat soort dingen, leef gewoon man.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...