Ga naar inhoud

League of Legends


knakworstjes

Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Amerikaanse troepen zijn overigens minder actief dan voorheen, Assad en die gekkies zijn degene die nu vooral bombarderen. En nee, ik hoef geen bullshit te horen over 'dat is Westerse media!', want RussiaToday is lekker geloofwaardig wil je zeggen. Russia Today is de Arendjan van Rusland; constant op zoek naar een reden om het Westen in diskrediet te brengen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Weet je waar ik me echt mateloos aan irriteer, mensen die geen punt kunnen maken zonder er bij te schelden met ziektes. Die mensen mogen na een waarschuwing direct geband worden. Dat is jouw mening. En als je gaat vingerwijzen zou ik nog maar eens goed een aantal topics doorlezen. Dan ben ik niet de enige die een pittige woordkeuze heeft. Overigens zou het zonde zijn als iemand zoals ik verdwijn, de 'gezellige' mensen bannen, maar niets doen aan de irritante mensen die hier rond zweven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Amerikaanse troepen zijn overigens minder actief dan voorheen, Assad en die gekkies zijn degene die nu vooral bombarderen. En nee, ik hoef geen bullshit te horen over 'dat is Westerse media!', want RussiaToday is lekker geloofwaardig wil je zeggen. Assad is eigenlijk een soort van held. Het klinkt raar maar hij blijft daar zitten omdat hij bang is dat syrie een moslim staat word. De rebellen zijn dan ook vooral extremistische moslims. Voordat de shit de fan hitte stonden de meeste mensen Nog achter Assad en deze mensen zijn dan ook al snel gevlucht uit syrie.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...