Ga naar inhoud

Call of duty 4 Modern Warfare


hairgelvic820

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Deel 4 was zeker de beste in de gehele serie. Het was een van de eerste multiplayer shooters met heel veel diversiteit. Jammer genoeg blijven ze dat nu continu herhalen en wordt t voorspelbaar en saai. (Sneeuw level, Dorp level, 'woestijn' level etc.) De pripyat missie blijft de beste en leukste die ik ooit gespeeld heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Speel net voor de lol even de singleplayer van MW3... valt op hoe dramatisch de AI is. De missie in Hamburg, aan het begin een lange straat met links en rechts muurtjes en kisten etc. om te schuilen, maar die Russen verrekken het; ze blijven maar de straat oversteken, het voelt aan als zo'n schietkraam met van die bewegende eenden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg JahArmy, lees eens opnieuw. Ik zeg een van de, niet dé. Bovendien kun je Unreal en Quake niet met CoD4 vergelijken. Ik kan ook wel zeggen dat Battlefield 2 de betere shooter is, maar dat is gewoon heel anders. Oh, en je spelt Counter-Strike verkeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...