Ga naar inhoud

"Beste PU redacteuren..."


Black Velvet

Aanbevolen berichten

Lieve mensen, Zoals we allemaal weten, komen we graag op deze onheilspellende website om elkaar dingen wijs te maken die de ander niet weet. Zo nu en dan ontstaat er een meningsverschil, maar over het algemeen gaan we 'beschaafd' met elkaar om. Toch wil ik iets kwijt. Namelijk een bericht aan de redacteuren van de PU.nl. Noem dit topic een inspiratie bron of een bericht uit de hemel. Want **WIJ** gaan jullie helpen. Elke redacteur gaat namelijk elke werkdag aan zijn bureau zitten en het eerste wat hij doet is deze majestueuze lijst aan berichten lezen wat op dit topic staat. Het is namelijk belangrijk dat dat gebeurd. Een mooi voorbeeld is het geklaag van twee maanden geleden dat PU.nl achter liep met nieuws, dat is nu opgelost. Wij weten allemaal wel dat Kobus het heeft opgelost, maar Kobus kan de swaggerness niet aan, dus hebben we meer mensen nodig. Vandaar dat ik, als meest awesome community lid, de krachten in roep van mijn geliefden community vriendjes en vriendinnetjes. Dus jongens, brand los met tips, voorstellen, vragen. Wat moet beter, wat kán beter? Wat is kut, wat moet weg? Wie moet blijven, wie moet ontslagen worden? Met een schreeuw kunnen wij de sterkste community worden (kijk niet zo stom). Elke reactie kan/mag beginnen met "Beste PU redacteuren.." (kijk niet zo stom) Zonder kijk niet zo stom. Peace love, Love and Unicors, pz pz pz (y)(y)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...