Ga naar inhoud

Call of duty Ghost


teddybeerrobinencindy

Aanbevolen berichten

Het is niet enkel en alleen de naam, het is ook het gedrag en opinie van iemand waar men aan kan zijn of deze cynisch is of niet. Ik ben zelf cynisch en een pessimist, en ik kan ze er uit het publiek herkennen. Totalbiscuit is cynisch. Het is een onderdeel van zijn personae, maar ook onderdeel van zichzelf. Nog even over zijn manier van praten; ja, het is een meer een ''presentatiestem'' dan een normale doorgaande stem, als je zijn video's een beetje volgt dan heb je kunnen herkennen dat ie in een ''behind the scenes'' video anders praat dan normaal, maar het is volkomen mogelijk om te praten als hij. Zoals ik al zei; het Engels accent varieert enorm, laat staan alle dialecten die de mensheid kent.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 192
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kutramon, je weet dondersgoed dat je hem zou negeren als hij goeie argumenten zou noemen, dat doe je namelijk altijd, dus dit is een hele trieete opmerking, zeker van jou. Kom maar weer met doen alsof wij hetzelfde account zijn. Dat grapje was 5minuten leuk, geen 4 dagen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Australisch zit er absoluut niet in. Maar zoals je weet zijn er meerder "internet helden" die zich anders voordoen dan dat ze zijn. FPS Russia bijvoorbeeld is gewoon een Amerikaan die een Russisch accent doet. Dat er een wikipedia pagina over hem is vind ik verdacht. Die heeft hij waarschijnlijk zelf gemaakt om mensen die twijfelen over zijn herkomst te laten denken dat het niet zo is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>je weet dondersgoed dat je hem zou negeren als hij goeie argumenten zou noemen Ik weet niet of ik nu moet huilen of niet. Maar ja afgezien dat, ik wou het ook al aangeven, maar mijn kreditwaardigheid hield mij tegen. >Waarom is het een slap excuus? Er zijn zoveel verschillende manieren van spreken, waarom zou TB z'n accent niet mogelijk zijn? Je toon kun je altijd veranderen, maakt geen ene ruk uit als je 'cynisch' bent of als een half gare Engelsman praat, of beide, jij zegt zelf dat die normaal anders praat. Normaal praat ik als een lamme zak, maar niet als ik tegen mensen praat of iets presenteer voor mensen die ik niet ken, anders kom ik ook zo lamlendig en arrogant over. Iets waar vele mensen niet tegen kunnen.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een groot verschil tussen een kanaal zoals ''FPSRussia'', wat meer entertainment is, en TB, wat een meer informatief kanaal is. Ja, FPSRussia heet in het echt Kyle en is gewoon Amerikaans, maar TB heet in het echt John Bain en is gewoon Engels, met een Engels accent en Engelse scholing.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...