Roan Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 dees was eerst lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Kunnen we deze houden? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 ARED JAN STOp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Nice. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 deze titel is beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Ik stem voor deze CdAB want de titel van deze is beter en zoals we allemaal weten blijft die met de beste titel open. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Titel klopt wel, mijn duitsleraar was toen op een uitwiseling daarheen en toen heeft ie poetin daar op een school gezien #true Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Als dat zo zou zijn had die van Avant gewonnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Ik heb die van Avant niet gezien. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/cdab-35-xxxv-come-the-fuck-in-or-fuck-the-fuck-off/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Zullen we dan eerst een referendum voor elk CdAB houden zo dat we democratisch kunnen beslissen over welke betere titel heeft ;) ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Joahhh! En daar maken we dan een apart ''Stem op de naam voor het volgende CdAB topic'' topic voor aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 De opbouw van de zin / titel is niet eens correct. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Je bent laat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oli-4 Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Wanneer komt de PU app naar Android? Dit is al een hele tijd geleden [beloofd](http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/pu-app-weer-live/). Ik denk dat er veel mensen hier op zitten te wachten aangezien Android inmiddels een groter [marktaandeel](http://tweakers.net/nieuws/94287/idc-marktaandeel-android-groeit-naar-78-procent.html) heeft dan iOS. disclaimer: *Deze vraag is al vaker gesteld. Het antwoord hierop is echter totnogtoe ongewis. Ik vraag me af wat de stand van zaken is aangezien er al lange tijd geen activiteit/reactie meer is vernomen van PU.* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Van mij mogen ze de site eerst wel ff fixen. Sommige bugs vind ik eigenlijk niet kunnen op zo'n druk bezochte site. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MisterMcGee Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Vind dit niet kunnen... Ze beloven dit al 2 jaar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.