Ga naar inhoud

Batman VS Joker spel?


SumBrancoli

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Hey hoe gaat ie allemaal?! Ik heb ooit eens een trailer gezien van een spel waar batman tegen the joker vecht... Heel vaag allemaal dus ik geef wat details die ik denk te hebben onthouden. Het is een Co-op multiplayer game. Je hebt 2 teams, het team van Batman en het team van The Joker. Elke ronde is er 1 van de spelers de gelukkigen om Batman of The Joker te besturen, de andere zijn hulpjes die er ook gaaf uitzien. Volgens mij had je ook verschillende categorieën tussen die "slaafjes". Ik dacht dat er bijvoorbeeld dat er een heel groot en gespierde class die zogezegd de "muscle" is van het team, heal veel damage maar niet zoveel defense en move-ability. Ofzoiets dacht ik, het is een tijdje geleden snap je? Ik heb totaal geen idee wat de naam van deze game was (nee, niet Gotham Imposters) want de game is dacht ik nog in de maak. Denk ik. Anyway, als jij weet hoe deze game noemt of deze game ook werkelijk bestaat (ik heb soms rare dromen) antwoord me dan alsjeblieft! **Peace!**
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...