Ga naar inhoud

CdAB 43 [XLIII] Wie niet waagt, die blijft maagd


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

''dont give a fuck''. Je loopt hier al een halfuur te janken, dus sowieso dat je wel een fuck gift.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

PM's publiceren is tegen de regels van de PU, en heeft mij ooit bijna een ban opgeleverd. Jij bent al vaker gewaarschuwd, dus doe ze maar de groetjes op Reddit van mij, ajuus.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Noatak, maar ik wil toch even mijn mening hierop inbrengen. Veel mensen gingen tegen Newwr in, hij accepteerde zijn fouten en zette het recht. Overigens heeft hij ook z'n excuus aangeboden. Het feit dat je het bericht meerdere keren post heeft hij een punt en hij vraagt gewoon vriendelijk of je er mee wilt ophouden? Kijk, wat je dwars zit kan je ook één keer uiten in plaats van elke keer. En niet iedereen is perfect, maar hij is Moderator dus die PM (die je overigens niet mag delen) is wel terecht als hij vraagt of je wilt stoppen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet elke post jou iets schelen dan? Het was meer dan duidelijk gericht op Newwr, niet aan jou. En gezien je helemaal de tijd neemt om een gifje te zoeken om onder mijn mooie post te plaatsen bewijst dat je wel degelijk een fuck geeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...