Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Denken jullie dat ze dit seizoen de gevangenis verlaten? Misschien door die horde ofzo. Ik verwacht wel dat die horde nog gevolgen heeft, het was niet voor niets zo groot. Ik denk dat er eerst al een hele grote groep doodgaat aan de ziekte. Ook denk ik dat The Governor nog een keer terug komt dit seizoen en dan ook veel uit gaat moorden en dat de groep opsplitst en weg moet. Bijvoorbeeld Rick en Carl die een kant opgaan en Glen en Meggie een andere kant op. je weet wel. Nog even terug te komen op Carol. Als ik jullie reacties lees dan zou ik niet graag bij jullie in de groep willen zitten als er zo'n ramp zou gebeuren. Zolang ze niet dood zijn bestaat er nog een kans dat ze het overleven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nog even terug te komen op Carol. Als ik jullie reacties lees dan zou ik niet graag bij jullie in de groep willen zitten als er zo'n ramp zou gebeuren. Zolang ze niet dood zijn bestaat er nog een kans dat ze het overleven. Maar niemand deed er wat tegen. Ze lieten haar gewoon in een hok met Tyreese, en meer niet. Deur was gewoon open. Die nerd, Patrick volgens mij, hoestte ook af en toe, en vervolgens viel hij neer in de douches en tja, toen sloeg hel los in de gevangenis. Als ze haar gewoon hadden opgesloten in een kamer en haar in de gaten kon houden, was er niks aan de hand geweest. Maar dat gebeurde niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om vertrouwen. Rick denkt altijd aan zijn eigen gezin, wat als zijn kinderen ziek zijn? Hij wilt niet dat Carol ze dat ook verbrand. En ik denk dat de beste oplossing nog steeds was om zieken apart in een cel te gooien tot ze daadwerkelijk gestorven zijn en ze dan pas te vermoorden, zoals het hoort. Ik bedoel je leeft in een FUCKING GEVANGENIS!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...