Theitanic Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Idd :( ik wil een PU APP!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Beloven ze nu al een jaartje of 2, ik denk dat ze hopen dat mensen het zijn vergeten :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Denk niet dat die nog in ontwikkeling is. Of ooit in ontwikkeling is geweest... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thrawn-2 Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 En als ze dat dan hebben gedaan, dan ook graag de iOS versie updaten, wat een bout app. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Van mij mogen ze de site eerst wel ff fixen. Sommige bugs vind ik eigenlijk niet kunnen op zo'n druk bezochte site. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MisterMcGee Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 dit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MisterMcGee Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Vind dit niet kunnen... Ze beloven dit al 2 jaar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Twhiskey Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 De mobiele site is chiller dan de app, als is het nog steeds kut. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Facelift Geplaatst: 4 mei 2014 Delen Geplaatst: 4 mei 2014 Hallo, Onlangs kreeg ik bij mijn nieuwe abonnement op de PU de Triton AX 180 headset. Mooi dingetje maar ik heb wel een probleempje. Het geluid van de game krijg ik alleen door de linkerkant te horen, maar als iemand tegen mij praat via zijn headset krijg ik het wel aan allebei de kanten te horen. Zijn er mensen die dit probleem kennen en/of weten wat ik hier aan kan doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.