Ga naar inhoud

Het algemene World of Warcraft Topic


LordJeenus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Echt letterlijk gisteren vanaf 17:00 vast gezeten in mijn garrison met allemaal andere players, ik heb het t/m 23:00 geprobeerd maar niks werkte. Gelukkig zijn de EU servers vannacht offline gegaan voor maintenance t/m 11:00 vandaag. Overigens heb ik mijn eerste WoD dungeon geprobeerd, die was best vermakelijk! Jammer dat de gear alleen slechter is dan SoO heroic gear :P. Maar dat komt wel rond de lvl 95 begreep ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best post ever. >I am ordinary russian man. Yesterday I had a lot of troubles in game so I had to do other stuff. I practiced playing my balalaika, i drank some braking system liquid and ate salted concrete, I even defended my nuclear warheads storage from angry bears by dancing kasatchok. But I hoped. HOPED! That Big Foreign Company that have a lot of clever people (you know these ones that have glasses, work, levelcapped characters in Warcraft and girlfriend AT ONE TIME) and maybe even clean toilet rooms will fix this issue and today i could play a lot, get my 100 level, gear up and one-shot all raidbosses of Draenor. But instead i found out that you sheduled technical mainteance at 10 o'clock in the morning (Moscow time) and in reality it began at 9 o'clock. I do realise that I live in a very small country, but in order to avoid such misunderstanding in future, I would like to inform you that our government thinks that they invented time machine so about a month ago we pulled all our clock one hour back so when you will shedule next maintenance please call first to our president and verify if we didn't change our time again.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...