Ga naar inhoud

Het algemene World of Warcraft Topic


LordJeenus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dankjewel PU voor de key. Ik word helemaal weggeblazen hier. De graphics zien er werkelijk 10x zo goed uit in het nieuwe gebied waar je begint. De character models zien er gewoon werkelijk zo scherp als Wildstar bijvoorbeeld uit. Je krijgt meteen 90x zo veel zin om aan de slag te gaan. Overigens ben ik mijn hunter aan het trainen in WoW, want Paladin valt me toch wat tegen op een hoger level. Hunter zal mijn eerste 90 worden denk ik (kan stiekem even alles uitproberen in de WoD beta XD)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hunter is in veel zaken erg middelmatig, dps, pvp, etc. ze zijn vooral erg baas als solo. Maar bijv in rated battlegrounds neem je bijna nooit huntards mee (sorry, kon het niet laten). pally daarentegen is als holy erg gewild. tank en retri in pve zijn ook viable. Kies ervoor wat voor jou het fijnst speelt, zou nog wel even wegblijven van de rogue / locks etc. deze classes hebben imho een erg hoge skillcap tov andere classes zoals dk's, hunters.
Link naar reactie
Delen op andere sites

World of Warcraft Liked · 7 mins We're celebrating our 10 Year Anniversary this year! Here's a sneak peek at the festivities: http://ow.ly/A1TEd Zodeknetter, die raid van 40 man wil ik meemaken. Stiekem dan toch even 72-90 levelen op mijn paladin :C Heb nog 2 weken voordat mijn opleiding begint o_o
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...