Ga naar inhoud

Het algemene World of Warcraft Topic


LordJeenus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Haha ik heb die 2 personen Rocket van RaF. Ook heb ik de Spectral Gryphon en Spectral Wind Rider van Scroll of Rez. In totaal heb ik 87 mounts exclusief de class mounts. Dus voor Paladin en Warlock de twee horses en voor Death Knight de horse en die undead Gryphon. Op die 3 characters heb ik dan 89 mounts! Als we dan toch bezig zijn: Ik heb 213 pets waarvan er 104 unique pets zijn.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeminee Enzevil, wat een verzameling! klasse hoor, daar zal heel wat tijd in gezeten hebben. Ben zelf sinds een jaar of 6 een casual b00nie dus kan zulke mooie cijfers niet overleggen helaas! ;-) RaF rocket = tof ja, heb zelf de sandstone drake om vrienden soms op te vervoeren!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Goed, ik ben dus begonnen met WoW nadat jullie mij er van overtuigd hebben dit te gaan spelen en niet GW2. Mijn character Is nu level 26, maar snap nog steeds niet waarom ik word ingemaakt door een level 19 Hunter (ik ben een monk) heeft hij gewoon meer ervaring of doe ik iets fout? Verder zal ik graag tips ontvangen wat ik het beste kan doe op dit level en welke items ambachten het beste werken op een Monk. BVD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Monks zijn fantastisch, beste class imo, overigens moet je ff kijken of je tegenstander heirlooms heeft (item's die met je mee lvlen en dus niet aan vervanging toe zijn t/m lvl 80) ook wilt het helpen om een claas guide te bezoeken. Heb je als monk de spec "windwalker" gekozen? Zoek dan als je PvP doet: 5.4 windwalker pvp guide. Zelfde als je pve doet en natuurlijk als je eventueel een andere spec heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle en duidelijke antwoorden, maar heb nu nog wel een paar vragen. Hoe krijg ik die 'Heirlooms' en waar kan ik ze kopen/craften. Ik heb ruim 300 Gold dus ik denk dat dat wel genoeg is voor een klein item. Mijn Monk is brewmaster Tank omdat ik dat handiger vond voor dungeons.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heirlooms kan je alleen kopen met een hoog lvl character (vanaf lvl 85? of was het nou 80... not sure though) en heirlooms kan je ook met gold kopen ( de guild vendor heirlooms) maar die zijn rond de 1.2k zo uit me hoofd. Je kan ze ind ook met JP/Honor points kopen. Je eerste char zul je dus zonder heirlooms moeten lvlen :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, ik ben heel erg laat, maar ik heb 3 weken geleden dan eindelijk garrosh gekilld na een laaaange afwezigheid op normal. Der was ook een fuckertje (een brewmaster monk) die het maar steeds verneukte, toen dacht die eindelijk zo slim te zijn om op zijn mage te loggen en ging de paladin het solo tanken, en voila, ik had mijn ahead of the curve + mijn mount :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...