Ga naar inhoud

Het algemene World of Warcraft Topic


LordJeenus

Aanbevolen berichten

Nou, als je een Death Knight bent dan kunje je wapens runeforgen, een soort van upgraden, waardoor ze nieuwe effecten en ook een nieuw kleurtje/animatie krijgen. Ik denk dat je als non DK ook je wapens zo'n licht kan geven door ze te enchanten, maar dat weet ik niet precies. Wellicht iemand anders met meer ervaring? (jeen, enzevil, thrawn)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Yep, voor DK's is het Runeforgen en voor andere classes enchants. (DK's kunnen ook hun wapens Enchanten, maar Runeforgen is beter.) Je kan gewoon enchants kopen op de Action House. Zoek gewoon naar Enchant Weapon. Een voorbeeld is: Enchant Weapon - Fiery Weapon waardoor je wapens rood gloeien en extra Fire damage doen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de beste customer support experience die ik ooit heb gehad. Ik wilde me sms authenticator eraf halen omdat mijn nummer permanent weg is, en het dus zelf niet kan. Binnen 1 uur een e-mail terug (gewoon in de nacht) en dan eindigen ze het ook nog zo: I'm glad I was able to help you out! Should you need further assistance, please let me know, and I'll get back to you as soon as possible. :) Okay time for your bad GM joke, to make your day better! What do you call a Druid with no teeth? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ A gummy bear! :P Hehe Cheers! ( ^_^) o自自o (^_^ ) Ge-wel-dig, take my money Blizzard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Arrr! http://puu.sh/8X9zk Ik begin er al wat strakker uit te zien. Moet nog de gloves en schoenen van het setje. Net voet gezat aan Northrend, en ben level 68 met 50%. Kan niet wachten om heel Northrend af te reizen, ik ben verliefd op sneeuw areas namelijk. Nu lekker slapen, en aankomende avond weer verder, morgen staat er iets anders op programma!
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar geen WoW meer gespeeld, maar als ik het nog goed weet: heirlooms zijn items die je kan kopen/krijgen en sturen naar andere alts via in-game mail. Ze zijn voor low lvl alts vaak best goed en ik dacht dat ze ook met je mee levelden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep heirlooms lvlen met je mee qua stats tot een bepaald lvl (lvl 80/85) ze kosten wel wat Gold/justice points. Belangrijker is echter dat de meeste pieces een stat hebben wat ervoor zorgt dat je 10% exp meer krijgt. Dus heb een volledig setje en je kan 50% meer experience krijgen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was de experience cap niet 140% van normale bonussen (dus excl. well rested en RAF etc.)? Misschien handig om te weten dat er zowel PVP als PVE heirlooms zijn. Echter zijn er veel meer PVE heirlooms en zijn de PVP heirlooms niet heel speciaal. Legs, cloak en head zijn te koop bij een guild vendor voor gold. Weapons, shoulders, chest zijn te koop voor justice points in capitals. Dan zijn er nog trinkets voor justice points die geen xp boost geven, een ring die moeilijk te behalen is en weapons die van Garrosh droppen en een andere lvl-table hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://puu.sh/91U7I.jpg Jahoor! Level 70 mensen (bijna 71)! Ik vermaak me zéér in Northrend, eigenlijk het leukste gedeelte van de map waar ik tot nu toe ben geweest. En dat pas na 1 zone! Misschien gaat Pandaria dat wel van de troon stonen, ben gek op de Aziatische cultuur. I'm making progress :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...