Ga naar inhoud

CdAB 44 [XLIV] Later jezelf willen worden.


All_is_connected

Aanbevolen berichten

Wat een gezeik om een titel zeg. Zullen we de tv en internet dan ook maar stopzetten? Zijn ook programmas die drugs verheerlijken te zien. Sjezus het is het fokin internet. Zitten genoeg jochies hier die dagelijks 4chan afstruinen. Dat is 10x zo erg als een titel van een topic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey mensen, ik kwam net van mijn maten af om heroïne te doen op de WC in de MC Donalds. Was best lachen tot dat zo´n kutkneus die daar werkte ons vroeg om te verlaten aangezien er een behoorlijke geur van het opwarmen kwam, tenminste dat zei hij dus. Wat raar is want wij allemaal rookte helemaal niets. Hoe dan ook, Piet, een jonge met een slecht verleden trok het niet meer en sloeg die kneus dus keihard in zijn gezicht, gelijk had Piet ook, want die kneus was onbeschoft bezig dus begon Piet hem ook na te trappen, was ook leuk. Maar Piet heeft een slechte conditie, geen idee waarom, dus ik en mijn andere maat hielpen hem maar mee, was ook gezellig, teamwork snap je, dat moet men vaker doen vind ik. Alleen jammer van mijn schoenen, heb ik hard voor gewerkt, niet zoals die kneuzen bij MC Donalds, die weten niet wat werken is. Maarja, toen kwam er weer zo´n kneus en die schrok zich de tering, waarschijnlijk omdat zijn homo vriendje op de grond lag in een plasje bloed, stelde eigenlijk niets voor, zoveel bloed lag er niet. Waarschijnlijk heeft die kut nog nooit wat in zijn leven meegemaakt. Ik bedoel, ik en mijn maten kennen het echte harde straatleven wel. Maar wij hadden zoiets van, laat hem maar, onze tijd aan kneuzen verspillen is gewoon dom en wij wel veel betere dingen te doen. Dus ik, Piet en mijn andere maat gingen maar in het parkje verder met gezellig onze heroïne roken, gelukkig had ik wat biertjes van thuis meegenomen, zo aardig ben ik voor mijn vrienden. Oh ja, ook twee van die ouwe kutten keken ons maar raar aan dus Piet zei voor de grap: ¨Opdonderen k***** hoeren¨. Dus die twee liepen snel door, wat ik niet snap want Piet maakte maar een grapje, mensen zijn tegenwoordig niets meer gewend, sukkels. Hoe dan ook, na al dat plezier gingen wij alle drie ons eigen pad weer op op weg naar huis. Tijdens het fietsen weet ik zeker dat niemand gezien heeft dat ik heroïne gerookt heb, ik kijk altijd in de spiegel als ik thuis ben en zie er altijd behoorlijk nuchter uit. Ik heb zin om binnenkort weer heroïne te doen, maar dit keer op de slaapkamer van Piet, dat is veel beter dan op zo´n kut WC in een goedkope kuttent of buiten met allemaal kneuzen die je aankijken, hopelijk doen zijn ouders niet moeilijk, wij jongens hebben ook plezier nodig. Doei <3

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...