Ga naar inhoud

CdAB 44 [XLIV] Later jezelf willen worden.


All_is_connected

Aanbevolen berichten

Ja ok, ik wist wat het was, maar nog steeds heb ik nooit op de link geklikt, ik laat dat aan jullie over.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar die ban voor nodig was, en mijn ervaring leert dat mensen die als argument 'je weet zelf wel waarom' eigenlijk ook niet zo'n goede reden hebben. Ik dacht dat het voor mijn peuterspeelzaaltopic was, maar dat had ik geopend vóór de waarschuwing. Dan resteren er nog 3 posts. Mijn post over 'het als een bedreiging opvatten' lijkt me niet banwaardig, aangezien het gewoon een gekscherende toespeling was op je vermaning naar o.a. DunneDraak, en zijn toch ietwat willekeurige vraag waar je boodschappen deed. Me dunkt dat ik ook gewoon mag vragen waarom een topic dat ik met de beste intenties had aangemaakt (wederom: voor de waarschuwing) is dichtgegooid. Rest alleen mijn post over Arendjan, die een persiflage was op een soortgelijke opmerking die Arendjan over Ramon maakte. Daar is hij toentertijd neem ik aan ook niet voor geband. Ik acht de laatste het meest waarschijnlijk omdat deze post voor de onoplettende lezer nog weleens voor misverstanden zou kunnen zorgen. De rest overtreedt je waarschuwing niet. Dan kan ik alleen concluderen dat je me uit persoonlijke overwegingen heb geband. Mag, maar doe er dan niet zo omslachtig over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deezide en Dunne bashten Cryptie. Cryptie reageerde bijdehand al leek hij echt gekwetst. Dat bashen kwam tot het punt van vernedering op uiterlijk en de; pleeg zelfmoord van Dunne. Cryptie hield nog steeds niet zijn vingers stil en de zooi ging nog even door. Toen kwamen Mods, na dat alle pek al vergooid was, met de waarschuwing. Ik wilde nog iets kwijt en deed dat op een serieuze en respectvolle manier, bnwr grapte naar bbq, dus we kregen beide een paar uur ban. Cryptie, die naar de grond gebeukt was wilde ook nog kwijt. Ook hij kreeg een ban omdat hij er op doorging..toen kwam hij met een dubbelaccount omdat hij het er echt niet mee eens was en nu is zijn ban verdubbeld, maar niemamd weet hoe lang. En ondertussen kwam nog een appelsap fan apart lopen doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...