Ga naar inhoud

Samson en Gert fans United


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 284
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Denk het niet. Ze willen het waarschijnlijk gefocust houden op de Franse Revolutie, en London heeft daar helemaal niks mee te maken. Versailles wordt zeer waarschijnlijk inbegrepen, en de landen eromheen. Dat is het denk ik wel. Misschien de Vendée met Nantes, maar als ze iets over de oorlog in de Vendée gaan doen, wordt dat waarschijnlijk DLC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik heb ff zitten kijken maar het is best mogelijk dat conner de hoofdpersoon wordt of in ieder geval een rol speelt in unity. Ten eerste doordat conner pas 33 is volgens mij tijdens de Franse revolutie. Ten tweede door de uitnodiging van marquis de lafayette aan conner om als de revolutie is afgelopen naar Parijs te komen (lafayette geeft ook aan de ideeën van de Amerikaanse revolutie te willen toepassen in Frankrijk) ten derde doordat een medewerker van Ubisoft ooit eens sprak over een kenway trilogie en ten vierde omdat conner op 1 januari 1804 nog in leven is en weer op Davenport homestead woont (bron:eosa's codex op de AC wiki de kleinzoon van adewale).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...