Ga naar inhoud

Samson en Gert fans United


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 284
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Ik b he met je eens. De eerste 3 games uit de serie waren super. De games die erna kwamen kregen een steeds minder interessante story-line. De gameplay werd misschien wel verbeterd, maar het verhaal dwaalde enorm af en al helemaal bij AC4. Deze game gaat erg lijken op AC brotherhood, dus ik denk dat deze game wel tof gaat worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Hij was in 1792 een Kapitein, in 1793 - hij was 24 jaar - gepromoot tot Brigadier-Generaal en kreeg het bevel over de artillerie in het Franse leger in Italië', in 1795 gepromoot tot bevelhebber van het Franse leger in Italië, in 1798 krijgt ie het commando over een leger van zo'n 38.000 man voor zijn expeditie naar Egypte, in 1799 keert hij na een gefaalde expeditie terug in Frankrijk en pleegt in November een coup d'etat waarna ie in December de Eerste Consul van Frankrijk werd (er waren 3 Consuls, hij zwaaide de scepter). Ik ben benieuwd of ze dit allemaal gaan behandelen in Unity, aangezien de revolutie duurde tot de coup d'etat van Napoleon. (1789 - 1799) *(Op 2 December 1804 werd hij gekroond tot Keizer der Fransen, maar zover zullen ze wel niet gaan, dat komt vast wel in een sequel.)*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...